Inchide Harta Site
Hartă Site

Informare călători

Ştiri şi noutăţi
Despre OTL
  Conducerea
  Contact
  Istoria tramvaiului
Despre Oradea
Galerii foto

Bilete, abonamente

Bilete, abonamente
Tarife
Chioşcuri de vânz. bilete/abonamente
Puncte de vânzare prin terţi
Automate de bilete şi abonamente
Regulament vânzare abonamente

Reţea transport

Hartă trasee autobuze
Linii autobuze
Staţii autobuze
Grafic circulaţie autobuze
Hartă trasee tramvaie
Linii tramvaie
Staţii tramvaie
Grafic circulaţie tramvaie
Monitorizare trafic
Panouri informare călători

Alte Servicii

Inspecţie tehnică periodică
Servicii cabinet psihologic
Servicii publicitate
Transport de persoane în regim de curse speciale

Info Parteneri

Achiziţii publice
  2007   2008   2009   2010
  Model cerere de participare la procedură
  Tehnici de achiziţii
Anunţuri
Legislaţie
Contact
Arhivă
Harta Site
Navigație: Home -> Știri și noutăți


Conferinta de presa - Sistemul de plata a biletelor de calatorie cu ajutorul cardurilor contactless

06
Feb
2019
   Oradea este al doilea oraş din România în care s-a introdus plata cu ajutorul cardurilor contactless în mijloacele

de transport public, în baza unei soluţii implementate de BCR, în colaborare cu Telekom România.
   În cadrul conferinţei de presă care a avut loc în data de 5 Februarie 2019, la sediul societăţii au participat, alături de conducerea societăţii şi reprezentanţi ai BCR.
           
  
Conferinţa a fost deschisă de directorul societăţii, ing. Pop Viorel Mircea, care a mulţumit partenerilor pentru implicarea în implementarea proiectului, subliniind faptul că societatea are de câştigat ca imagine, adoptând metode “smart” de plată a titlurilor de călătorie, fapt care este în beneficiul călătorilor. 
  
Din partea BCR, d-na Marina Roman, şi-a arătat nu doar satisfacţia în ce priveşte reuşita proiectului, dar şi mândria, orădeancă fiind, că Oradea este al doilea oraş din ţară în care această metodă de plată este accesibilă călătorilor. A mulţumit, de asemenea conducerii societăţii pentru curajul şi deschiderea de a răspunde provocării şi a declarat că sprijinirea comunităţii face parte din  strategia BCR. A vorbit de asemenea despre sistemul de plată prin cardurile bancare contactless ca fiind unul extrem de facil şi accesibil publicului călător.            
  
Dl. Ciprian Nicolae, coordonator, din partea BCR, în implemetarea proiectului, a arătat că sitemul de plată a titlurilor de călătorie a venit ca o consecinţă a exploziei, în România, în ultimii trei ani, a metodei de plată cu ajutorul cardurilor bancare contactless. A vorbit despre deschiderea în colaborare, pe acest segment de plată, a celor două mari branduri MasterCard şi Visa, tipuri de carduri care sunt acceptate pentru plata biletelor de călătorie la cele 342 de POS-uri montate în mijloacele de transport care circulă în Oradea. S-a detaliat modul în care se face comunicarea în sistem, de la momentul apropierii cardului bancar de POS, până la eliberarea chitanţei, care reprezintă în fapt biletul de călătorie, arătându-se că intervalul de timp necesar este de câteva secunde. Atunci când tranzacţia este acceptată, ecranul terminalului îşi schimbă culoarea în verde, iar dacă tranzacţia nu se poate efectua (din diverse cauze: lipsă de fonduri, card blocat sau expirat, etc.), ecranul se colorează în roşu. Dl. Ciprian Nicolae a vorbit şi despre facilitatea de a achiziţiona bilete prin intermediul telefonului mobil, dacă acesta este asociat unui card bancar. S-a precizat că pot achiziţiona bilete de călătorie, în mediu deplin securizat,  toţi posesorii de carduri contactless Master Card şi Visa emise de oricare bancă din lume, fapt care este un beneficiu pentru străinii care ne vizitează oraşul.
           
  
Directorul economic al societăţii, ec. Romeo Nica, a evidenţiat faptul că acest sistem de plată este accesibil şi călătorilor de pe traseul transfontalier Oradea – Biharkeresztes, biletele putând fi achitate cu cardul contactless şi când autobuzul se află pe teritoriul Ungariei.
           
  
Conferinţa s-a încheiat cu o demonstraţie de plată a biletului de călătorie, utilizând sistemul prezentat, într-unul din autobuzele societăţii

înapoi